Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2011 17:12 - Дожордж Р. Р. Мартин - Игра на тронове
Автор: thestoryteller Категория: Изкуство   
Прочетен: 1183 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.09.2011 21:47


След като ви представих първата книга, с която се захванах като истински читател, е време да ви запозная и с последната. Тя се казва "Игра на тронове" и напоследък стана популярна покрай едноименния сериал. Фенове на фентъзи жанра и поредицата "Песен за огън и лед" много ми похвалиха екранизацията и горещо ми я препоръчваха, но аз принципно обичам да чета книгата преди да гледам филма по нея. Така реших, че ще игнорирам всички разговори, които могат да издават съдържанието на романа и си го оставих на изчакване в списъка за бъдещи покупки. Два месеца по-късно на рождения ми ден ми подариха дебелото томче и вече нямаше как да кажа, че ще го прочета по-късно.

image
  Тъй като не съм редовен читател на фентъзи на дали ще мога да дам напълно обективно мнение за книгата спрямо останалото, което се предлага на пазара. На мен тя много ми хареса. Грабна ме с мащабността и епичността на повествованието. Действията и интригите се представят на читателя постепенно, достатъчно описателно и образно, за да бъдат осмислени, тъй като понякога наслагването на много сюжетни линии обърква. Тук не е така. Имената на героите са лесно запомнящи се (забелязала съм, че във фентъзито има често имена, които човек не е убеден дали чете правилно), а теи на географските местности дори са логични. Тези особености правят книгата лесна за четене. Върви бързо и е от онези, които трядно оставяш, защото се чудиш какво ще се случи с героя по-нататък.
Лошо мнение за "Игра на тронове" до момента не съм чувала. Който я е прочел, се е захванал с втората книга от порудицата.

Препоръчвам я дори на хора, които нямат никакъв опит с фентъзито, защото в началото магията и магическите същества не се споменават особено много. "Игра на тронове" прилича през повечето време на обикновен  рицарски роман, който не се разиграва в Европа, а в един измислен свят с объркани сезони и стотици гербове. Ако обичате боевете и средновековните истории, но искате да опитате нещо по-различно, това е вашата книга!


Тагове:   игра,   Мартин,   фентъзи,   трон,   тронове,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thestoryteller
Категория: Изкуство
Прочетен: 21197
Постинги: 3
Коментари: 10
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031